Syr, Rider & Bakar

I veckan har jag sytt en del på min kjol men just nu har jag kört fast och fattar inte riktigt om jag har gjort fel eller hur jag ska fortsätta. Men de löser ju sig eftersom att på måndagar går jag på sykurs på medborgarskolan med helt underbara fröken Annika som är så otroligt duktig.




Har lånat hem mammas symaskin, den är BÄST! Tror inte de finns nån bättre faktiskt ;) Snygg är den med!


Idag har jag först varit i stallet och ridit min häst,
den senaste tiden har de gått så himla bra och
de går framåt hela tiden för oss!


En bild från en av sommarens härliga dag!


I eftermiddag ska jag o Sandra ut i skogen igen och plocka svamp,
lägg märke till att jag skrev "plocka" och inte leta eftersom de just nu finns
tusentals svampar i skogen som väntar på oss att vi ska plocka dom! =)
Och när vi plockat tillräkligt mycket är vi säkert lite sega
och då ska vi fika på mina nybakade muffins!


När jag redan börjat bakat såg jag att de skulle vara mjölk i,
vilket jag inte hade hemma så jag fick göra om receptet.
Resultatet blev riktigt nice!
Ska bli gott med muffins & Saft sen i solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0