Snart, snart. . .

Om en och en halv timma ska jag vara på Previa och bes. mig, hehe!
Börjar bli lite nervös, hoppas verkligen inte jag behöver ta blodprov eftersom jag hatar sticket, är faktiskt rädd för de. Har ju varit nära två ggr att svimma, srots att sköterskan skrattade åt mig när jag sa att jag var rädd.. Bitch!


Kan tipsa om en jätte härlig tvål som jonas och jag köpte när vi var på väg upp till trysil för ett par veckor sen,
en tvål ifrån Bliw, som doftar blåbär.
Har köpt en hem hit oxå, och för några dagar sen tvättade jag hela mig i den underbara doften. =)


(lånad av google)
Nu ska jag fixa mig lite, innan de är dax att bege sig upp till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0