mindre än 3 månader kvar

Lite knasigt att längta efter ju redan nu, när hösten är så
 otroligt vacker och fin. Men jag kan inte hjälpa de.

Ska bli så mysigt att bära ner alla julsaker och pryda min stuga med
allt ifrån tomtar, adventljusstakar till julkulor.

Iår ska jag iallafall ha en gran, med de blir inte en stor från golv till tak,
utan bara en liten i en kruka som får stå på ett litet bord.
Som den här lilla kanske?


Så vackert!



En bild ifrån förra julen, hemma hos mig.
(haha, fint att en lamp kontakt ligger där oxå)


Men kollade just i kalendern och insåg att de inte blir många lediga dagar iår,
närmare sagt 1dag, den 26dec.
De är inte bra inte.


Men men, tillbaka till hösten, såg även att nu på tisdag är det ju faktiskt
Kanelbullensdag! Ska nog baka några kanelbullar i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0