GöttMos ;)

Ja de kan man verkligen säga.
I söndags efter jag varit i stallet på morgon, som för övrigt va jätte kul eftersom det börjar märkas framsteg med min häst, nöjd. Men tillbaka, då hade jag en hel dag hemma inte bara gjorde lingonsylt, utan även äppelmos som vart jätte gott!

Skalade och kärnade ut en massa härliga äpplen som jag plockat i min trädgård, nästan så att jag kunde sträcka mig ur fönstert och plocka =)



Jag skivade äpplena i bitar och la i en stor kastrull och lät dom koka ett tag.


Sen hällde jag bara i lite, lite socker och hällde upp i glasburkar.



Hade inte tillräckligt med burkar så jag tog några fryspåsar, perfekt blev de!

Enkelt & Gott


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äppelmos också!?! det sa du ingenting om! blev det gott?

2011-09-06 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0