En egen dag.

Idag har jag verkligen bara tagit de lungt och
haft de skönt själv.
På morgonen/förmiddan gjorde jag inge speciellt, va hemma
och surfade runt lite på nätet.

Efter att ha slängt i mig en matlåda till lunch åkte jag
till stallet där syrran bil står parkerad.
Hon var där med Amber (hunden) och gick i skogen,
sen gjorde dem mig sällskap i stallet.

Efter stallet åkte jag till affären, handlade mat och lite tillbehör,
Avskyr verkligen att handla mat själv, speciellt när man har tänkt köpa
lite mer, för de blir oftast en sån kö efter och man ser hur folk tycker hur jobbigt de är
att de tar tid för mig när jag sak packa alla kassar.
Kan ju hoppas på att jag får hjälp av pojkvännen nästa gång.

Nu på eftermiddan har jag lyssnat på två P3 Dokumentärer
medans jag har gjort fyra små pajer som jag fyllde
med svamp som jag själv har plockat, rödlök och paprika.
Vet dock inte hur de smakar, får bli en överraskning.
Har fryst in dem i frysen till en dag man har mindre tid.

Nyss passade jag på att duscha, jätte skönt att duscha vaaarmt,
men dock inte lika skönt när man kommer på att de inte finns
så mycket varmvatten och börjar känna hur vattnet bara blir svalare
och svalare när man har hela kroppen full i ludder och håret i shampoo.
Haha!

Här är jag och min katt Klös,
han har somnat i mitt knä med huvudet
vilandes på bordet, skönt tyckte han. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0