väntar, väntar och väntar

Jag går just nu bara hemma och väntar på att de ska ringa
och berätta att jag kan få börja jobba på de nya jobbet.
Är rätt segt nu att bara gå hemma själv och inte göra nått.

Förstår inte riktigt att de finns människor som vill vara hemma,
vill vara arbetslös, och bara slöa en massa..
Men men, alla är vi ju olika.


Jag ska nu äta lite och sen åka iväg in till stan och
gå på sykurs. Är snart klar med mitt linne, ska bara sy dit
mudden ner till.
Kjolen jag syr är de bara att sy knapphål, sy fast knapparna
och sen lägga upp den.
har även börjat på ett nytt linne, likadant som de jag håller på o syr.

Funderar även på att försöka göra nått helt nytt. Men de är fortfarnade bara funderinger
ska höra med fröken ikväll om mina funderingar går att göra till verklighet.
                          *Får se*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0