Men...

Går fortfarande hemma och väntar på att de ska ringa, nu är de jäääävligt segt.
Jag gör typ ingenting hemma längre och tycker de mesta är tråkigt eller jobbigt.

Bara grejen vad man ska äta. . . inga ideér alls.

Ikväll är de sykurs igen och jag har ingenting att sy, för jag är redan klar med mina två linnen jag sytt.
Funderar på om jag ska sy en klänning till jul eller nyår, men vet inte..
Har en bild i huvudet hur jag vill att klänningen ska se ut men hittar inge bra mönster och jag vet inte hur man ritar eget, så den ideén får vara. . .

Har lite funderingar på om man ska börja sy babykläder bara för att de verkar så mysigt, små och behöver inte vara så svårt. Då kanske de är bra att hitta ett tyg som är ekolokiskt, bara för att de är nog bra. ;)

Äsch, mycket ideér men lite kunskap, vore bra om man kunde maila över lite kunskap från datorn direkt till hjärnan. de vore nått de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0