skogshuggare


Igår och idag har jag och Jonas varit uppe tomten och grejat.
Jonas har sågat ner en massa träd och kvistat dom
och jag har slitit som ett djur med att samla ihop alla grenar
och kvistar till en STOOOOR hög, som vi ska elda, kanske nästa helg.

Igår hade vi med mat, så vi gjorde upp eld och värmde en
kastrull med ärtsoppa, till de ett par mackor var!
Super gott va de, och himla mysigt att sitta där =)










Här kommer ett träd. . . .!







Nu håller jag på och gör en massa mat
så jag har matlådor i veckan. de blir:
Tacopaj
Lasange
och om jag orkar sen blir de korvstroganoff.

Snart ska jag åka och lämna tillbaka jonas pickup och så ska
vi åka tillbaka hem hit o käka.






Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad gullig du är som håller på att blogga om oss. Riktigt kul att läsa sen även om man var med själv.

2011-11-06 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0