Valborg

Igår va de ju som sagt Valborg, blev inte så spännande.
Såg två brasor som brann som bara den. Fast bransan i "byn" hade dom inte tänt för de tyckte att blåste för mycket.

Va och åt med några vänner, dracka några öl, va på en tråkig fest och åkte en sväng på stan till vi tröttnade och åkte istället hem och kröp ner tillsammans med min "de är komplicerat"  ;)


Idag har jag tagit de lungt, bakat en dubbelsatts av tekakor som blev mumma =)
Sen va jag i stallet hos min häst som inte ville komma in utan tyckte de va bättre ute i hagen med allt grönt gräs, hehe!

Nu ska jag åka hem till mig, kolla om katterna vill komma in, och sen göra Tacopaj till mig och "komplicerat"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0